Andra kvällen… eftervalsfunderingar…

Idag är jag också väldigt trött, hörde av en god väninna att hon också var det. Jag somnade på soffan efter att ha varit på mitt ”andra jobb” i eftermiddag.

Idag har två saker märkt mig,

först fick jag ett erkännande från”ingenstans”, dvs, från för mig okänd person. Ett erkännande som gick rakt in i hjärtat.

sedan gjorde jag som sagt ett jobb, i form av en intervju. Den märkte mig på ett sätt som jag har svårt att beskriva ikväll, jag måste sova på saken.

Som avslutning sänder jag ett budskap; tillåt er att försöka se på saker ur andra vinklar.       Det kostar på men är långsiktigt mycket bättre.

Nu blir det natt…alldeles trött.

Kommentera

