Annie Lööf och Almedalen 4 1/2. Hemresan har börjat.

Så väntar jag på det sista partiledartal jag kommer att höra på plats i Almedalen denna gång. fyra stycken blir det sammanlagt.

Annie Lööf ska äntra scenen och, som media fokuserar på, göra ett tal pressat av dåliga opinionssiffror. Hur det är med den saken, får vi väl höra.

Jag har nu samlat ihop mina saker, blivit avsläppt på Hamnplan för att ställa min väska temporärt hos Västerbotten där jag ska lyssna på Eriks Laaksos sista spaning ikväll. Just bokat båten, den går 00.50, så jag har lite tid att fördriva fram tills dess.

Jag kommer som jag skrivit, återkomma till mer specifika kommentarer till dem jag hört, men det har varit en spännvidd och en intressant variation på kommentarerna kring talen. Dock har inget riktigt stuckit ut, verkar de flesta tycka.

På återhörande! Nu ska jag njuta sista kvällen i Visbyvimlet.

DN, SvD, Gp, HD,

Kommentera

