Ofrivillig paus i etern…dock ej i livet.

Efter två veckor utan en publicerad ”post”, avger jag en liten rapport från mitt fullbokade liv just nu. För er som följer min blogg, kan jag säga att det finns en hel del att publicera vartefter, men tiden räcker inte just nu.

Vinter och kyla, en adventshelg i München (26-29 nov), dessförinnan budgetfullmäktige hemma i Sollentuna, ett par födelsedagsfiranden senaste helg och den kommande…

Ikväll hade vi mandatperiodens sista Barn och Ungdomsnämnd, med julmiddag efteråt på MC-collection här i Sollentuna. Besök muséet om ni har vägarna förbi, verkligen ett stycke design och nostalgi!

Det kändes lite vemodigt med nämnden; ”brinner” mycket för dessa frågor, men har beslutat mig för att det är bra att inte växa fast på samma post för länge och accepterat ett annat uppdrag med början i januari. Vad det innebär, återkommer jag till längre fram, rent formellt  väljs jag till det av kommunfullmäktige onsdag nästa vecka.

Just nu hägrar sängen.

Kommentera

