Påsken går över i Annan dag…

och jag snickrar på en vårskrud för min blogg, eftersom vi bedömt att vi skall uppgradera både säkerhet och funktioner i våra bloggar i Vårt Sollentuna.

Var och en ansvarar för sin egen, och jag kan väl ge en liten ”hint” om att man faktiskt kan hitta snickarboden via vissa länkar. Det har hänt en del idag, men jag är inte redo att lansera den nya, modernare versionen av ”Mitt Sollentuna” riktigt ännu.

Jag kan avslöja att den kommer att ha en ”natur-lig/lik” touche för att följa historiken, den kommer definitivt att fortsätta vara Europaorienterad i världen. Förhoppningsvis kan jag visa den innan påsken gått över i vardag igen.

Nu önskar jag ”Godnatt wherever you are”.

Kommentera

