Hängiven arbetare…

Nej, jag har inte gått upp i rök…som min kollega Thomas uttryckte är det nog bra att ”höra av sig ibland”..och jag håller med.
Nu har jag haft en extremt tuff tid under maj och juni, massor att göra; avsluta en del, påbörja annat och sondera det tredje…men det betyder inte att jag glömt mina kära läsare! Jag kommer nog att bli lite mer frekvent i mina inlägg nu, förhoppningsvis lugnar det ner sig en smula så att jag får tid att filosofera och kommentera lite runt ikring.
Det händer ju saker liksom..

Om ni nu inte hör av mig före midsommaraftonen, glöm inte plocka sju sorters blommor och dröm om den ljusblå himmel som jag ska uppleva i Hälsingland…naturen bara står och väntar, det är en trolsk stämning.

Glad midsommar tills ni återhör mig!

Kommentera

